Author name: playboi

Ustazah Sangap Nurul Syafikah

Ustazah Nurul Syafikah baru sahaja di tugaskan untuk mengajar di Sekolah Menengah Agama Berasrama Penuh di sebuah pekan terpencil jauh dari ibukota. Beliau baru sahaja tamat pengajian peringkat ijazah dalam bidang pengajian Islam di sebuah universiti di Arab Saudi yang membawa gelaran ustazah kepadanya. Berumur 25 tahun, masih belum berumahtangga, ustazah Nurul mempunyai paras rupa …

Ustazah Sangap Nurul Syafikah Read More »

Mak Cik Nah Sayang

Nusi merupakan anak tunggal Makcik Nah dan Pak Chan yang yang baru menetap di kampung ku. Mereka berasal dari Kelantan. Pak Chan merupakan seoarang peniaga manakala Makcik Nah pula merupakan seorang yang mempunyai raut wajah dan potongan badan yang menarik di mana sering menjadi perhatian lelaki hidung belang kat kampung aku, antaranya Pak Mat, Pak …

Mak Cik Nah Sayang Read More »

Balun Budak Sekolah

Ni nak cerita lah pasal pengalaman zaman persekolahan dulu. Hari tu kelas abis awal, macam biasa aku ajak member pergi lepak kat taman riadah, port kita orang. Kalau dah lepak dengan member tempat camtu biasa lah apa lagi kalau tak bersembang pasal awek masing-masing. Cuma aku aje yang belum ade lagi, mungkin sebab aku ni …

Balun Budak Sekolah Read More »

Cerita Sedap Malam Pertama

“Terima kasih sayangsudi terima abang sebagai suami” “terima kasih jugak abang sudi kahwin dengan Zeti” “Abang taknak Zeti malu-malu dengan abang. Kita akan hidup bersama sampai bila-bila” Afiq mengucup lembut tangan Zeti. Dahi Zeti dicium lembut dan turun ke pipinya. Zeti mengeliat kegelian. “Bukak baju sayang” pinta Afiq “Abang…” “Abang dah cakap kan taknak malu-malu …

Cerita Sedap Malam Pertama Read More »

Main Seks Cikgu Horny

Hari Sabtu tu aku ke sekolah… ada buku yg aku nak amek…. di meja cikgu Yusuf. ….dlm staf room… aku nampak kete myvi pink kepunyaan cikgu Syam… eh? ada orang ke di sekolah hari ni? aku pun tak kisah lah… setahu aku staff room cikgu memang ada cara nak masuk walaupun pintu depannya berkunci. … …

Main Seks Cikgu Horny Read More »

Penangan Askar Pencen

Nama akak Jamilah tapi biasa orang panggil Milah atau kak Milah aja. Akak ni dah berumur sikit, dah 37 anak pun dah tiga. Badan akak ni berisi sikit tapi taklah gemuk macam Yusni Jaafar tu. Kulit sama macam dia cerah. Sebelum kahwin dulu akak kerja kerani tapi lepas dapat anak ketiga akak berhenti terus jadi …

Penangan Askar Pencen Read More »

Dapat Jiran Pun OK

Kisah main dengan jiran ini berlaku telah hampir beberapa tahun yang lalu. Tetapi cukup meninggalkan kesan terhadap aku. Aku seorang lelaki yang berusia 33 tahun, dengan ketampanan yang aku miliki, aku dikelilingi ramai perempuan cantik yang sedia memberikan aku untuk menyentuhi tubuh mereka dengan mudah. Mungkin juga permainan sex aku menjadikan mereka puas dan tergila-gilakan …

Dapat Jiran Pun OK Read More »