Abangku Sendiri

Aku Azeera seorang gadis yang berasal dari utara. Aku baru berusia 23 tahun. Figure aku 34-24-35..kira memang bole menarik perhatian orang lah!!!!Apa yang aku nak citer kan di sini adalah sebuah kenangan manis yang tak dapat aku lupakan sampai sekarang ni….ia terjadi pada bulan 12 tahun lepas…aku kongkek ngan abang aku sendiri!!!!! Aku dah lama… Continue reading Abangku Sendiri

Gambar Awek Aku Bogel

Aku lelaki berumur 24 tahun. Aku ada awek, umurnya 23. Awek aku ni, bolehla dikatakan cun. Kiutla ikut bahasa omputeh. Tinggi dia 5 kaki 3 je, pinggang ramping 24 inci, berat 45kg je. Size tetek dia 32b. Cam Jeslina Hashim la cutting ngan muka dia. Ini kisah benar aku, aku ada amik gambar awek aku… Continue reading Gambar Awek Aku Bogel

Hisap Konek Abang Halim

Tunang aku orang Pahang dan aku orang Kedah. Macam biasa bila dah bertunang, mesti pergi rumah dia. Tunang aku ada 3 orang adik perempuan dan 2 orang laki-laki. Ketika aku ke rumah dia, adik lelakinya tiada di rumah kerana ke rumah abangnya di Kuantan. Yang ada hanya ibu, kakak dia 2 orang dan adik perempuannya.… Continue reading Hisap Konek Abang Halim

Suami Kawan Lamaku

Pagi sabtu sedang aku dan suamiku duduk menonton tv keseronokan menonton tv terganggu apabila telefon rumah berdering berkali2. Suamiku dengan malas melepaskan rangkulan tangannya di leherku sambil bangun.malas menuju ke meja telefon. “Ida, telefonnn…. ” Suamiku meletakkan telefon sambil menuju ke sofa, kini giliran aku pula yang bangun denga malas menuju ke meja telefon. Hamlir… Continue reading Suami Kawan Lamaku

Korek Rahsia

Kisah yang benar terjadi ini semasa aku mula menjalani latihan praktikal di syarikat DHL Plaza Damansara Utama. Aku sering keluar makan di gerai di kawasan Kayu Ara berdekatan tempat kerja aku. Aku sering bertemu seorang wanita yang cukup cantik putih yang datang hampir setiap tengahari membeli berbungkus lauk dan nasi.Aku amat meminati dia dan aku… Continue reading Korek Rahsia

Seks Dgn Datin

Beberapa bulan lepas aku berkenalan dengan seorang datin. Umornya baru 36 tahun. Putih, seksi,masih kental bergetah katakan. Cantik sungguh datin maseh 36-25-36. Sebenarnya dia tidak pernah menceritakan pada sesiapa pun bahawa dia adalah datin. Ini adalah rahsia dirinya. Kami berkenalan dengan tak pernah dirancang. Dia mula menegur aku semasa di lapangan terbang. Biasalah..aku pun macam… Continue reading Seks Dgn Datin

Kenangan Silam Atuk

Ketika itu aku baru melepasi peperiksaan SRP dan seperti biasa di semua sekolah berasrama, tiada banyak aktiviti yang disusunatur oleh pihak sekolah untuk aku dan para sahabat. Apa lagi, “Projek Bagak” dirangka dan dilaksanakan seminggu sebelum cuti sekolah penggal ketiga bermula. Aku masih ingat, hari Selasa, ketika pelajar-pelajar lain sibuk di kelas masing-masing menjawap soalan… Continue reading Kenangan Silam Atuk

Anak Dara Kembar

Kali ini aku ingin berkongsi cerita lucah anak dara. Pertama kali aku melihat kedua-dua mereka, nafsu aku melonjak. Batang konek menegang bila bersama Riza dan Syila. Dua beradik kembar yang cukup menggoda imanku. Pada satu hari mereka berdua telah menziarahi rumahku serta akan bermalam juga. Bila aku sampai di rumah petang itu aku cukup merasa… Continue reading Anak Dara Kembar

Rogol Isteri

Kali ini aku ingin berkongsi cerita lucah rogol. Belum sempat aku meletakkan beg bimbit yang aku bawa di atas meja dalam bilikku, aku diserbu oleh Hashim, kawanku. Dengan nafas yang tercungap-cungap dia memberitahuku ada restorans ikan bakar yang baru dibuka. Makanannya enak dan harganya murah, harga promosi katanya. Katanya aku akan rugi dan kempunan jika… Continue reading Rogol Isteri

Baca Juga

Rancangan Jahat Hamid
Hamid terlalu sukar untuk mempercayai bahawa dia terlalu berahi kepada kakaknya Rohaya...
Seks Dengan Kak Non
Ini adalah kisah benar yang terjadi pada diriku lebih kurang 18 tahun yang lampau.Waktu itu aku berusia hampir 18 tahun dan baru...

Selera Kampung

Sejak aku ditukarkan ke sekolah di sebuah kampong yang terletak di pedalaman semenanjung, hidup ku semakin berubah hari demi hari. Aku merupakan seorang guru matematik yang baru keluar dari maktab. Sememangnya aku adalah lelaki yang perwatakan menarik, sederhana dan mudah menghormati orang-orang kampong. Maka tidak hairanlah boleh dikatakan semua orang kampong cukup suka kepada ku.… Continue reading Selera Kampung